میان‌وعده‌های سالم برای سفرهای کوتاه
جمعه 13 دی 1392 ساعت 09:05 ق.ظ | نوشته ‌شده به دست امیر توانا | ( نظرات )

TRAVEL SNACKS 01 میان‌وعده‌های سالم برای سفرهای کوتاه

دارچین: مسافرت می‌تواند دردسرهایی به همراه داشته باشد اگر در خورد و خوراک‌تان بی‌احتیاطی کنید. البته بیشتر افراد در طول سفر تنها به دنبال یک خوراکی برای رفع گرسنگی هستند و به مفید و مغذی بودن آن اهمیت چندانی نمی‌دهند، اما سلامت غذایی باید همیشه جدی گرفته شود.تغذیه نادرست می‌تواند باعث ایجاد ناخوشی در بدن شده و تجربه خوشایند سفر را برای شما و همراهانتان تلخ کند. شما با یک برنامه‌ریزی ساده و با استفاده از نکات پیشنهادی دارچین می‌توانید خوراکی‌های سالم و مفیدی را برای سفرتان انتخاب کنید و از تجربه مسافرت کردن لذت کامل را ببرید.

۱- میان‌وعده‌های سفر را از بین طعم‌های مورد علاقه‌تان انتخاب کنید. برای مثال اگر به بستنی‌های میوه‌ای علاقه دارید، می‌توانید میوه همان طعم را منجمد کنید و در سفر از طعم آن لذت ببرید. طعم بستنی‌های میوه و میوه‌های منجمد شده یکسان است و در عین حال میوه‌های تازه خوراکی‌های سالم‌تری نسبت به بستنی‌های میوه‌ای محسوب می‌شوند.
۲- از ترکیب خوراکی‌های مورد علاقه‌تان استفاده کنید. برای مثال میوه‌های خشک شده مورد علاقه‌تان را با پروتئین‌هایی مانند بادام و فندق مخلوط کنید و از آن به عنوان خوراکی و میان وعده بین راه استفاده کنید. این خوراکی‌ها هم خوش‌طعم هستند و هم باعث رفع گرسنگی می‌شوند.
۳ – از ترکیب‌های جدید و متفاوت سبزیجات با مواد خوراکی مورد علاقه‌تان استفاده کنید. ترکیب کرفس و کره بادام‌زمینی یکی از لذیذ‌ترین و مغذی‌ترین خوراکی‌ها برای استفاده در طول سفر است. دقت داشته باشید که خوراکی‌های انتخابی شما علاوه بر خوش‌طعم بودن باید باعث رفع گرسنگی هرچند به صورت موقت شوند.
۴- از نان‌های سنتی استفاده کنید. برای این‌کار نان را در قطعات کوچک بصورت مثلث برش داده و در مقدار کمی روغن زیتون تفت دهید تا به رنگ طلایی دربیایند. سپس کمی نمک بر روی نان‌ها بریزید و آن‌ها را بسته‌بندی کنید و به عنوان جایگزینی سالم و لذیذ به جای چیپس سیب زمینی در طول سفر استفاده کنید.
۵ – در انتخاب شیرینی‌جات از انواع کم‌قند انتخاب کنید. نمونه‌هایی که از آرد جو، پودر گردو و یا آرد سبوس‌دار تهیه می‌شوند. این نوع از شیرینی‌ها معمولا با میوه‌های خشک تزئین می‌شوند که بسیار مفید، سالم و مغذی هستند و در عین حال باعث رفع گرسنگی می‌شوند.

(منبع مجله دارچین)


مرتبط با:

می توانید دیدگاه خود را بنویسید
 
نویسندگان
دیگر موارد
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic