کشنده ایوکو تراکر شیک پوش محبوب تورین
چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 12:41 ب.ظ | نوشته ‌شده به دست امیر توانا | ( نظرات )

سال گذشته با معرفی سری جدید کامیون های ایوکو hi-way و hi-road از سری جدید کامیون های سنگین و موفق این سازنده ایتالیایی یعنی تراکر نیز رونمایی شد.
ایوکو در سال 1993 میلادی یوروتراکر را عرضه نمود که از ابتدای هزاره جدید به پیشرانه های کرسر مجهز شد. سال 2004 میلادی تراکر معرفی و  سال 2007 نسل جدید آن عرضه گردید. تراکر به عنوان جانشین یوروتراکر به دلیل طراحی خاص آن برای استفاده در معادن و مسیرهای ناهموار و برخورداری از توان حرکتی قابل توجه برای علاقمندان به ایوکو یک کشنده رویایی محسوب می شود. سری جدید تراکر با وجود تغییرات زیاد در نمای ظاهری همچنان میراث طراحی نسل‌های قبل را با خود به همراه دارد. در طراحی مدل های مختلف ایوکو آنچه موجب تحسین علاقمندان شده تناسب فوق العاده در جاگذاری بخش های مختلف نمای ظاهری آنها می باشد که در سری جدید تراکر نیز شاهد آن هستیم. طراحی داخلی بسیار ساده صورت گرفته و دسترسی به ادوات و کلیدها به آسانی امکان پذیر می باشد، ضمن اینکه نظم بیشتری را در چیدمان ادوات شاهد هستیم. کابین نیز در دو گونه hi-land ( مخصوص کار در روز ) و hi-track ( در دو مدل سقف کوتاه و بلند ) و در 9 رنگ جدید طراحی و در اختیار خریداران قرار گرفته است. رنگ سبز معروف به داکار به عنوان رنگ اصلی این کامیون انتخاب شده است. این کابین ها جایگزین مدل های اکتیو دی و اکتیو تایم شده اند...
تراکر جدید از پیشرانه های یورو 5  کرسر 8 و کرسر 13 مجهز به scr با محدوده قدرتی از 310 تا 500 اسب بخار و 1300 تا 2300 نیوتن متر گشتاوری بهره می برد. در مجموع 6 رده مختلف که بزودی پیشرانه های یورو 6 نیز به این جمع اضافه می گردد. برای انتقال نیرو به مانند قبل از جعبه دنده های ساخت zf آلمان استفاده شده که در دو گونه دستی و خودکار قابل انتخاب می باشد. گونه دستی 9  سرعته ( ecomid ) و 16 سرعته ( ecosplit 4 ) بوده که برای تیپ های مختلف بسته به نوع کاربری دارای خروجی های مختلفی می باشد و گونه خودکار نیز از نوع 12 سرعته مدل eurotronic است. حرکت با مجموع وزن 40 تن در مسیری با شیب بالای 50 درصد آن هم فقط با دور 1000 پیشرانه از trakker یک اسطوره ساخته است.
برای این مدل که در گونه های2، 3 و 4 اکسل عرضه می شود بسته های مختلفی از سیستم های تعلیق پارابولیک، بادی و leaf springs فراهم شده است، در مجموع با 6 تیپ مختلف به جهت آرایش چرخ ها و محورهای محرک عرضه می شود. حداکثر ظرفیت وزنی تراکر در گونه های شاسی 41 تن و در گونه کشنده 72 تن می باشد. برخورداری از ترمزهای دیسکی قوی، ترمز موتوری اختصاصی ایوکو و سیستم هایی چون abs، asr و ebl در کنار یک اینتاردر ساخت زد اف ایمنی قابل قبولی برای این کامیون سنگین فراهم آورده است.
ایوکو در حالی تراکر جدید خود را روانه میدان نمود که با عرضه کامیون سنگین مرسدس بنز arocs و حضور ولوو fmx رقابت سختی در این کلاس در انتظارش خواهد بود. 
(منبع مجله ماشین)

مرتبط با:

می توانید دیدگاه خود را بنویسید
http://roger3estes08.beep.com چهارشنبه 18 مرداد 1396 08:45 ب.ظ
It's remarkable for me to have a site, which is valuable designed for
my experience. thanks admin
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
 
نویسندگان
دیگر موارد
تعداد مطالب :
تعداد نویسندگان :
آخرین بروز رسانی :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
بازدید کل :
آخرین بازدید :

ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو